;d

idag blev det att jag och älskling gick upp redan halv 10 för att åka till affären och handla det sista inför nyår så nu hoppas jag att jag har allting :) annars får det bli att ta bilen imorgon och handla det jag glömt.
har även dukar och satt framallting för ätandet också så imorgon blir det bara att städa, och laga maten och förberedda den annars tycker jag allting ser bra ut för imorgon :)

vid 6 bar det av till rönnowska skola då vi skulle möta föräldrar, syskon, pojkvänner och allt som nu befann sig där i en innebandy match. har varit så ayy vi nästintill har förlorat varje år vi har gjort detta men nu äntligen så blev det vår tur och vinst blev det.


nu blir det bara att ta det lungt och tagga till tusen inför imorgon, kommer bli en otroligt lyckad kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0