en perfelt jul

julen igår blev helt perfekt. mormor, morfar, farmor och farfar kom hit till kalle. tittade på det åt massa lussekater och drack glögg, mums mums. sen vid halv 6 satte vi oss och åt all julmat, vilket var väldigt väldigt gott. sen eftersom min bror tjatade om att öppna julklapparna hela tiden så blev det av att göra det efter vi hade ätit och plockat undan allting.
fick en massa fina julklappar som bland annat extern hårddisk som jag kan spara alla mina bilder på, ipod högtalare, smink, pengar, 7 thomas sabo berlocker och av älskling fick jag 1 thomas sabo berlock, sån massagegrej till håret och en ring som jag ska få vid nyår när den kommer in i lagret igen :) så jag är verkligen helnöjd och ska inte klaga på mina julklappar :)
tack alla för en super mysig julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0