.

idag blev det att gå upp redan lite över 7 för att sen åka till ga hallen för att kolla när lillebror skulle spela HM. gick väl sådär, de åkte ut i 8-dels mot hif.
efter vi hade varit där åkte jag och pappa först och lämnade daniel där han jobbar nu sen åkte vi vidare ut till väla för att hitta en tv till mig :) blev tillslut att vi hittade en inne på onoff en LG 32 tum. är mycket nöjd nu :)
efter det åkte jag och pappa och åt på burger king sen åkte vi hem och installerade tvn så nu är den uppe och fungerar utmärkt :)
sen när mamma hade kommit hem åkte jag och hämtade älskling sen körde vi för att handla mat och presenterna och allt till nyår så nu har vi äntligen kommit hem och ska bara ta det lungt resten av kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0