jullov

jag är verkligen dålig på att hålla igång detta med bloggandet, men jag lovar att jag ska försöka bättra mig. säger detta varje gång, men denna gången menar jag det verkligen.
nu är det iaf äntligen jullov och snart julafton till och med, tiden går så otroligt fort så snart står vi där och har tagit studenten och allt. usch, vad ska man göra då lixom? :/ jaja, den tiden den sorgen.

vaknade upp oss älskling, alltid lika mysigt. åkte sen med pappa för att handla julklappar till mamma och farmor :) sen har jag och mamma julbakat apelsintoppar och något annat som jag inte minns vad det heter ;p innehöll iah smält choklad, skumtomtar och cashewnötter :) tror i oförsig att det heter rocky road fudget :D
efter bakandet kom frida hit en stund, bytade julklappar, kollade tv och massa bilder på datan, tack för idag! <3
sen blev det träning för min del vid halv 8, tråkigt nog var vi ju bara 4 stycken. känns så jävla onödigt och tråkigt att vara 4 på en träning :/ så slutade halv 9 iställer för 9. annars nu ikväll har ja bara tagit det lungt och byggt lite pussel :)

imorgon blir det att slinga och klippa sig sen på kvällen ska vi till farmor och farfar på dopp i grytan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0