måndag

har inte blivit av att jag bloggat på ett tag nu har inte haft tid helt enkelt. men ska försöka komma ihåg vad som har hänt.

fredag: blev först att jag träffade älskling en stund här hemma sen övningskörde han mig ut till bjuv där vi skulle fira elin som hade fyllt 18. skulle bli en överraskning för henne men hon hade listat ut det hela. lite tråkgit, men det blev tårta, spelade och massa annat skoj innan vi sen tog tåget in till stan för att gå ut någonstans. skulle egentligen blivit wallmans men där var så grymt mycket folk så blev tillslut att vi hamnade på pacha. en super kväll där pappa till slut fick hämta mig 2 för bussarna hade slutat gå. tack alla!

lördag: gick upp vid 9 för att vara ute på rean med frida redan när de öppnade vid 10. gick där ungefär 2 timmar sen tog vi bussen in till stan och gick där och kollade lite. hittade ett par hillfigher jeans, ett par trosor, en bh och sen hittade vi båda nyårsklänning som vi framförallt ville hitta. blev att vi köpte likadan med med olika färg. jag en ljus ljus rosa och frida en mörk lila. sen tog vi bussen hem så jag var väl hemma vid halv 3 bytte snabbt om sen blev det att jag, mamma, pappa, daniel och andy körde och kollade på fch som vann med 9-0. sen blev det vidare till mormor där de blev massa god mat, tv tittande och allmänt mysigt. åkte sen hem till älskling på kvällen och sov där

söndag: vaknade upp hos älskling och vi bestämde oss för att köra ut till familia för att han skulle köpa en skjorta och jag en julklapp till mathilda. så handlade de till henne sen hittade jag ett skärp till mig själv också och älskling hittade sin skjorta. åkte sen och hyrde 3 filmer som vi såg på kvällen och tog det lungt.

måndag: har bara slappat hemma hos älksling hela dagen, har varit för trötta för att hitta på något. har iaf blivit bestämt nu att nyår kommer bli av här hemma hos mig. :) hoppas det kommer bli bra, men det tror jag säker. ¨
så nu resten av kvällen ska jag bara ta det lungt och inte göra någonting alls.

tjejerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0