helgen

igår vaknade jag vid 10 halv 11 blev att äta frukost och sen göra v sig. åkte sen ner till stan med daniel för att ta foto till jobbet inom hemvården, kolla hur de gick med min balklänning, skriva ut bilder från grekland och handla godis på tasty house. tog väl 1 timme sen var vi hemma igen.
satt sen typ hela eftermiddagen och klippte och klistrade ihop med grekland bilderna som jag skulle sätta in i ett album. älskling kom även efter halva tiden så han fick hjälpa till en hel del.
vi åkte sen hem till älskling vid 6 och var där hela kvällen.

idag vaknade jag upp hos älskling, åt frukost och sen åkte jag hem för att möta upp nathalie som skulle komma till mig. har nyss jobbat med vårt projektarbete så nu är vi klara med redovisningen som vi ska ha måndagen efter lovet för 2orna. blev även en del kanelbulle och lussekatt ätande och massa kollande på studentklänningar + skor :D så nu har nathalie nyss åkt hem och nu sitter jag och väntar på att min familj ska komma hem så vi kan äta tillsammans.

hoppas ni haft en lika bra helg som jag har. nu blir det att kolla på tv resten av kvällen och samla krafter till jobbet som börjar imorgon och varar hela veckan. inget lov för mig inte.

kanelbullar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0