helg

igår blev det bara att ta det lungt med älskling och försöka bli av med min förkylnig som jag dragit på mig. sen idag bestämde vi oss för att ta bilen och köra till nova i lund, hittade en vit tröja från gina där (: mycket nöjd. sen blev ja lite sur för jag inte hittade något mer så då stannade vi på center syd nör vi körde hem och där hittade jag både ett par vita skor som jag ska ha på studenten och balen :) mer än nöjd är jag för just ett par sånna skor som jag ville ha. sen hittade jag även två par tröjor/linne och en bh. så sen kunde vi köra hem och jag var nöjd :)
nu sitter jag och älskling och kollar på melodifestivalen och på barca, växlar där i mellan.
här kommer bilder på två av sakerna jag inhandlat idag, resten kommer imorgon :)


ginatröjastudentskor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0